Veelgestelde vragen
Snel zelf regelen
Vind een antwoord op je vraag
Hieronder vind je een antwoord op de meestvoorkomende vragen.
Bestellen
Een bestelling plaatsen in de zelfzorgshop is heel eenvoudig. Het bestelproces bestaat uit enkele duidelijk stappen. Uitgebreide informatie over het bestelproces in deze shop vind je hier
Uiteraard kan je meerdere pakketten bestellen. Je hoeft ons enkel te laten weten wat we samen moeten verpakken en dan gaan we graag voor jou aan de slag.
Als je alle pakketten op hetzelfde adres wil laten leveren, betaal je uiteraard slechts 1x de verzendkosten.
Bij verschillende leveradressen moeten wij helaas ook de verzenkosten doorrekenen. Die verzendkosten moeten wij namelijk ook gewoon betalen.
We vinden prijs en kwaliteit een heel belangrijke waarde.
We doen er dan ook alles aan om onze prijzen betaalbaar te houden.
Omdat we de correcte prijzen reeds hanteren zal je niet gauw koopjes vinden op onze website.
De prijzen zoals ze online staan vermeld zijn bindend, tenzij er sprake is van overmacht.
Prijzen zijn telkens inclusief btw.
Uiteraard kunnen wij je een factuur bezorgen. Laat een berichtje na via de contactpagina en wij bezorgen je de factuur zo spoedig mogelijk.
We zouden het heel jammer vinden als je je bestelling wil annuleren.
Maar iedereen heeft het recht om zich te bedenken natuurlijk.
Indien je bestelling nog niet verzonden is kan je ons altijd contacteren om deze bestelling te annuleren. Laat zo spoedig mogelijk iets weten, want wij doen onze uiterste best om onze bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te sturen.
We vinden het belangrijk om onze klanten tevreden te houden. Stel dat je een dringende bestelling hebt die spoedig geleverd moet worden, laat dan iets weten en samen bekijken we de mogelijkheden.
Van zodra wij je bestelling ontvangen hebben gaan wij voor je aan de slag. Meestal wordt je bestelling de volgende dag al verzonden.
Dat betekent in de praktijk dat je in de meeste gevallen binnen 2 à 3 dagen je bestelling mag ontvangen.
Dat kan zeker.
Van zodra je bestelling verzonden is, ontvang jij een mail van de leverancier met daarin je tracking code. Zo kan jij opvolgen waar je bestelling zich bevindt en wanneer je pakketje bezorgd wordt.
Betalen
Je kan betalen via:
- Bancontact
- Creditcard
- Apple Pay
- Paypal
- KBC
- Belfius
- iDEAL
Nee, op dit moment hebben wij niet de mogelijkheid om betalen met consumptiecheques aan te bieden.
Nee, op dit moment hebben wij niet de mogelijkheid om betalen met ecocheques aan te bieden.
Bij het betaalproces zie je de mogelijkheid om je kortingscode in te vullen. Indien je over een geldige code beschikt, wordt deze automatisch verrekend.
Het is niet mogelijk om achteraf te betalen.
Dit om het administratieve proces zo eenvoudig mogelijk te houden.
Zo weten wij dat elk pakket dat verzonden of afgehaald wordt ook effectief betaald is.
Verzendkosten moeten wij ook gewoon betalen aan onze bezorgpartner, dus helaas kunnen wij niet anders dan de verzendkosten doorrekenen.
Voor bestellingen vanaf 60€ nemen wij de verzendkosten volledig voor onze rekening.
Ter info: de verzendkosten die wij aanrekenen zijn steeds minder dan de kosten die we zelf betalen. Dat is een cadeautje van ons, voor jou.
Uiteraard hoef je geen verzendkosten te betalen als je je pakket komt afhalen. Dat spreekt voor zich…
Bezorgen / afhalen
Bestellingen die voor 17u geplaatst worden, worden normaal gezien de volgende werdag verzonden.
Op dat moment gelden de levertermijnen van onze koeriers.
We rekenen een transportkost aan van 6,95€ per bestelling.
Elke bestelling boven 60€ wordt gratis naar je verzonden.
Als je je pakket komt afhalen, dan rekenen we uiteraard geen verzendkosten aan.
We werken samen met BPost, DPD en PostNL.
Je kan je pakket komen afhalen in Lessenbos.
Momenteel bekijken we de mogelijkheden om nog andere afhaalpunten te voorzien.
Dat kan!
Tijdens het bestelproces kan je aangeven op welk adres je je bestelling wil laten leveren.
Dit kan, maar hoeft niet op hetzelfde adres als het facturatieadres.
Momenteel hebben wij (nog) geen fysieke winkel. Het is dus niet mogelijk om te komen shoppen in onze winkel.
We zijn echter allemaal mensen en vinden persoonlijk contact heel belangrijk.
Indien je dat wil kan je een afspraak maken om langs te komen of kunnen we je van enkele producten wel wat stalen opsturen.
Onze webwinkel is altijd open.
We zijn echter geen 24/7 aan het werk.
We doen er alles aan om jou zo goed mogelijk te helpen en je mag ons uiteraard ook steeds contacteren bij vragen of eventuele problemen.
Dat kan zeker.
Van zodra je bestelling verzonden is, ontvang jij een mail van de leverancier met daarin je tracking code. Zo kan jij opvolgen waar je bestelling zich bevindt en wanneer je pakketje bezorgd wordt.
Producten
Als je de producten kan bestellen, wil dit zeggen dat we ze op voorraad hebben.
We zijn echter ook maar mensen en het kan altijd voorkomen dat er een foutje in onze voorraad is geslopen.
Als het gebeurt dat een product toch niet in voorraad is, dan contacteren we je zo snel mogelijk om te bekijken hoe we dit kunnen oplossen.
Een tevreden klant vinden we enorm belangrijk!
Dat kan zeker!
Wij genieten zelf enorm van de liefde en warmte tussen onze klanten en de ontvangers van onze pakketten.
We vinden het heel fijn om mooie wensen toe te voegen aan onze pakketten.
Laat gerust je bericht na en wij zorgen dat de boodschap bij de ontvanger komt.
Natuurlijk kan je een pakket samenstellen.
De geschenkboxen die wij voorzien hebben we samengesteld op basis van de voorkeuren van andere klanten.
Iedereen is echter uniek en wat de ene graag heeft, heeft de andere liever niet.
Je kan een vooraf samengesteld pakket bestellen, maar je kan zeker ook zelf je pakket samenstellen.
Wij vinden kwaliteit heel belangrijk.
Om al deze producten zelf te maken, zou er heel wat tijd en knowhow in kruipen.
Dat laten we over aan experts. We zorgen er wel voor om zoveel mogelijk ecologisch te werk te gaan.
Vele producten zijn handgemaakt – niet zelf, maar door anderen.
De meeste verpakkingen zijn wel zelf gemaakt en er gaat telkens heel veel aandacht naar het verpakken en verzenden van de producten.
We zouden het enorm jammer vinden als je niet tevreden zou zijn over onze producten.
Het kan natuurlijk altijd dat iets niet naar verwachting is.
Heel wat van onze producten zijn hygiënische producten en die kunnen wij helaas niet terugnemen.
Je kan ons wel altijd contacteren om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Wij zijn steeds op zoek naar uitbreiding van ons assortiment.
We vinden zelfzorg uitermate belangrijk voor iedereen en doen er dan ook alles aan om zelfzorg te stimuleren.
Als jij vindt dat een product ontbreekt in het assortiment van onze zelfzorgshop, laat dan gerust iets weten.
Dat is fijn!
Neem contact op via onze contact pagina en we bekijken samen wat mogelijk is.
Contact opnemen
Vind je niet meteen het antwoord op je vraag?
Neem contact met ons op via onderstaande knop.